Art Pracownia Madame Biżu to warsztat pracy twórczej połączonej z pasją tworzenia rzeczy wyjątkowych. Biżuteria przedstawiana na zdjęciach jest zaprojektowana oraz ręcznie wykonana przez autorkę. Motywem przewodnim jest chęć podzielenia się radością tworzenia z innymi. Zapraszam do oglądania moich wyrobów.

Tutaj można dokonać zakupu

Obserwatorzy

Translate

środa, 26 czerwca 2013

Broszka Welman

Witajcie:)

Dziś przedstawiam kolejną poczynioną przeze mnie broszkę:)
Broszka została wykonana techniką szydełkową według własnego projektu. 
Forma kwiatowa wielkości ok. 6 cm.
Doskonale pasuje do bluzki, swetra, żakietu...



 Można ją kupić tutaj:)

Pozdrawiam serdecznie:)

4 komentarze:

  1. Ta broszka jest śliczna bardzo ładnych kolorów uzyłas...
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię bardzo serdecznie z serca ogrodu. .Wiem że bywasz u mnie, ja do tej pory nie umiałam znaleźć do Ciebie dojścia. Już jest dobrze. Ja robię szydełkiem , ale nie wpadłam na to że można takie ładne ozdoby dla siebie zrobić. Przejrżałam Twoje posty i jestem zachwycona pomysłami i wykonaniem. Teraz już będę kukać do Ciebie częściej. Pytanie mam takie osobiste. Jestem już emerytką, więc czy jeszcze mogę przypinać sobie takie np. broszki, czy nie są to ozdoby dla młodych, ale mi podobają się. Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania m.in. bon na zakupy w sklepie z półfabrykatami! :)
    Sprawdź tutaj > always-made.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace- świetny przykład jak sztuka może mieć praktyczne zastosowanie :)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...